Elektronické objednávanie – jednoducho a efektívne
Konkurencia je v súčasnosti čoraz silnejšia, a preto by sa každý mal snažiť identifikovať dostupné nástroje, ktoré napomáhajú nielen zvyšovať efektivitu a šetriť čas, ale v neposlednom rade aj znižovať náklady a zároveň generovať vyšší zisk. Elektronické objednávanie k takýmto nástrojom v dnešnej dobe nepochybne patrí, a preto Vám prinášame prehľad výhod, ktoré tento spôsob objednávania ponúka oproti klasickému objednávaniu telefonicky. Čas, ktorý získate rýchlym a jednoduchým objednávaním, potom môžete venovať tomu prvoradému – Vášmu zákazníkovi, pacientovi.
EFEKTÍVNE RIADENIE ČASU
Elektronické objednávanie je ten správny nástroj na dosiahnutie efektívnejšieho narábania s časom, ktoré je potrebné v súčasnom silnom konkurenčnom prostredí. Výsledkom je účinný manažment lekárne a jej skladových zásob.
INFORMÁCIE O DOSTUPNOSTI PRODUKTOV
Pri elektronickom objednávaní už nemusíte overovať dostupnosť produktov niekoľkými telefonátmi denne, túto informáciu nájdete ihneď, priamo vo Vašom lekárenskom informačnom systéme. Opäť ušetrený čas, ktorý môžete využiť starostlivosťou o pacienta.
STAROSTLIVOSŤ O NEVYBAVENÉ POŽIADAVKY
V prípade, že máte záujem o produkt, ktorý je v danom okamihu nedostupný, Vaša požiadavka bude u nás zaznamenaná. Dostupnosť už nemusíte sami overovať, ale budeme Vás kontaktovať ihneď ako daná položka bude opäť skladom.
ODSTRÁNENIE DUPLICITNÝCH OBJEDNÁVOK
Pri telefonickom objednávaní sa môže stať, že rovnaký produkt objedná zároveň viac zamestnancov. Dochádza k duplicite objednávok, ktorej sa dá vyhnúť práve elektronickým objednávaním. Prostredníctvom neho máte prehľad o všetkých Vašich objednávkach, rýchlo a jednoducho.
PIKTOGRAMY – PREHĽADNÉ INFORMÁCIE O PRODUKTOCH
Pri objednávaní elektronicky viete komfortne a zároveň kvalitne uspokojiť potreby pacienta bez toho, aby ste potrebné informácie preverovali telefonicky, či vyhľadávali ich v príbalových letákoch. Zároveň sa dokážete postarať o viacerých zákazníkov v kratšom čase.
MOŽNOSŤ OBJEDNÁVANIA NONSTOP
V porovnaní s telefonickým objednávaním, ktoré sa riadi pracovným časom call centra, pri objednávaní elektronicky môžete objednávky zadávať kedykoľvek, 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
AUTOMATICKÁ REALIZÁCIA OBJEDNÁVOK
Nastavte si tzv. automatické objednávanie Vami zvolených položiek priamo vo Vašom lekárenskom informačnom systéme a v prípade nízkej skladovej zásoby budú objednávky generované automaticky. Vy už iba schválite, prípadne upravíte objednávané množstvá. Touto cestou je objednávanie jednoduchšie ako kedykoľvek predtým.
GARANTOVANÝ ČAS DODANIA OBJEDNÁVKY
U nás máte aj pri objednávkach urobených elektronicky vždy istotu, že objednaný tovar dostanete v najbližšom rozvoze. Dokonca, pri objednávaní elektronicky môžete objednávku zadať ešte neskôr ako pri telefonickom objednávaní.
Postup, ako úspešne objednávať elektronicky, nájdete v sekcii marketingové nástroje vo forme príručky elektronického objednávania liekov. Pripravili sme pre Vás 3 príručky pre 3 najrozšírenejšie lekárenské informačné systémy, ktoré Vás krok po kroku prevedú procesom elektronického objednávania v lekárni.